Home

Eweka storing

Eweka is op de hoogte van de volgende problemen die zich voor kunnen doen: - verminderde downloadsnelheid - verminderde compleetheid - hangende connecties Eweka is momenteel bezig met een uitbreiding van haar servercapaciteit die deze problemen eind juni zouden moeten hebben opgelost Er is geen storing bij Eweka Eweka kaart met huidige storingen Eweka is een Nederlandse aanbieder van internetdiensten, inclusief Usenet (nieuwsgroepen)-toegang en hosting

Actuele storingen voor Eweka in Rotterdam. Heeft Eweka problemen in Rotterdam? Hier zie je wat er aan de hand is De Eweka Usenet dienst is online. Er zijn momenteel geen storingen of problemen met onze Usenet dienst

Eweka storing? Actuele Eweka usenet storingen en onderhou

Eweka kaart met huidige storingen Allestoringe

1. Momenteel lijkt Eweka problemen te hebben. Ben jij Eweka usenet gebruiker en ervaar je problemen? Meldt het hieronder als reactie. Update 01:05 Zoals de reacties hieronder bevestigen, ligt Eweka er geheel uit. Update 01:19 Wij hebben Eweka inmiddels op de hoogte gebracht van de storing. Hopelijk komt men snel met meer info of een spoedige.
  2. Actuele storingen voor Eweka in Strijen. Heeft Eweka problemen in Strijen? Hier zie je wat er aan de hand is
  3. My Eweka account. Usenet Access; Who is Eweka? Support . Support FAQ Payment Info Service Status Contact . My Eweka; Sign Up ; English . Français Nederlands.
  4. eweka.nl Status op dit moment. Lukt het je niet eweka.nl te bereiken? Kom er hier achter of de site alleen voor jou niet bereikbaar is of dat er een storing op de site is. Hieronder zie je de actuele status van eweka.nl en kun je zien of er een wereldwijde storing is, of dat er bij jou iets misgaat

Storing Geachte klant, Door een storing is het mogelijk dat vanaf ~01:00 berichten ouder dan ~130 dagen niet kunnen worden gedownload. Excuses voor het ongemak, Het Eweka team Update: om ~24:00 uur is deze storing opgelost Update 10/05/09: Dit probleem kan nog steeds voorkomen en is nog niet defintief opgelost Wij hebben Eweka inmiddels op de hoogte gebracht van de storing. Hopelijk komt men snel met meer info of een spoedige oplossing. Update 02:18 Het probleem lijkt te wijzen op een loop, zoals deze traceroute laat zien: traceroute to eweka.nl (81.171.40.2), 64 hops max, 52 byte packets 1 xxxxxxx (192.168.1.1) 0.519 ms 1.030 ms 0.175 m Ik heb al contact gehad en mijn gegevens kloppen, dat is het gekke. Wachtwoord en gebruikersnaam zijn gewoon juist. Ik kan ook nog in mijn email e.d. en dat zijn dezelfde gegevens. Volgens hun is er ook geen storing of iets dergelijks Alle actuele storingen op het Solcon netwerk en gepland onderhoud aan onze internet, televisie en telefonie diensten kunt u op deze pagina vinden storing eweka? Is dit je eerste bezoek en weet je niet goed hoe dit forum werkt kijk dan even in onze FAQ . Wil je zelf berichten kunnen plaatsen of meediscussiëren, kun je jezelf hier registreren

Video: Eweka storing in Rotterdam? Actuele problemen storingen

Eweka

Eweka storing in Avenhorn? Actuele problemen storingen

Komen ze vandaag aan met een rotmail. Er was een storing en uw trial is verlopen dus we kunnen geen nieuwe trial voor u aanmaken en u moet dus een nieuw account aanmaken met abonnement en gelijk gaan betalen. Als hun maar geld kunnen vangen. Gelukkig heb ik hier nog maar €0.01 aan uitgegeven. Belachelijk vind ik dit. Ik ga nooit in zee met Eweka Re: Eweka 502 Authentication Failed Bericht door ManiaK » 20 mei 2013, 08:19 Normaliter wijst deze foutmelding (502 Authentication Failed) een fout in de gebruikersnaam of het wachtwoord, maar aangezien jullie daar niets aan veranderd hebben lijkt dat onwaarschijnlijk Nu Ziggo de actie heeft met 2 maanden gratis 1 stap hoger, leek me dat wel wat. Nu gebruik ik al een tijdje eweka voor usenet access, naar volle tevredenheid. Ondanks de soms matige recensies heb ik eigenlijk nooit problemen en download eigenlijk altijd op volle snelheid (50 mbit, 5.9 MBps)..

Eweka Usenet Access Network Service

Usenet: eweka Internet: telfort. Re: inloggen via eweka: servernaam onjuist. Bericht door Theok » 27 dec 2014, 13:43. Bedankt voor je info, heb het kale webadres ingetikt zonder http, zonder slash aan het eind, nu lukt het! Omhoog. Ypsos Supporter Berichten: 1299 Lid geworden op: 28 feb 2011, 07:0 Kort om, Eweka is volop bezig met aanpassen,gewoon ff afwachten geduld is een schoone zaak Laatst gewijzigd door mazda.323 op Do 17 Feb 2011, 10:11, in totaal 2 keer gewijzigd. mazda.323. Omhoog. Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding Klik hier om de nieuwste Spotnet 2.0 te downloaden en optimaal in te stellen. Versie 2.0 is compleet herschreven en biedt verbeteringen zoals.

waarom krijg ik bij spotnet fout melding 931 Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden, topic verplaatst naar juiste boar 0900-alternatief voor (de klantenservice van) Eweka. Bel dit telefoonnummer tegen normale gesprekskosten, in plaats van het dure 0900 nummer Spotnet is traag: ligt dat aan Eweka? Zijn hier mensen die ook problemen hebben met het binnen halen van headers met Spotnet in combinatie met Eweka of eventueel een andere provider? De laatste paar dagen is Spotnet zeer traag bij mij met laden, en vandaag laad het helemaal niet meer bij mij, en ook niet op de computer van mijn vrouw Eweka aanbiedingen en kortingscodes. Je hebt de mogelijkheid om Eweka voor 7 dagen te testen, met een gratis trial abonnement kun je een hele week zonder limiet testen en weet je dus precies wat je er van kunt verwachten als je toch een prepaid maand of jaar abonnement afsluit. Maak dus snel een Eweka free trial account aan

Eweka Veelgestelde Vrage

Het beste NZB Server alternatief: wat als NZB offline is

Eweka. Ervaringen over Eweka op UsenetVergelijken.nl. Eweka Internet Services biedt u de snelste en meest betrouwbare toegang tot Usenet. Op hun Usenetplatform krijgt u de hoogst mogelijke kwaliteit van nieuwsgroepen en momenteel verbinden ze u met ruim 125.000 nieuwsgroepen inclusief alle alt.binaries groepen, en ze hebben meer dan 350 TB redundante online opslag in hun datacenter Premium Usenet Provider Snelle, betrouwbare & veilige toegang. ViperNews biedt je premium Usenet (ook wel nieuwsgroep) toegang aan voor een redelijke prijs, en dat het hele jaar door. We zijn zo trots op ons aanbod dat we iedereen een 7 dagen niet-goed-geld-terug-garantie geven, zonder limitatie Geen problemen met EWEKA, weinig storing en met de retentie valt het best mee Nuttig. Delen. Reageer. Wout van Beek 2 reviews. Plezier van Eweka. Ik heb altijd met veel plezier eweka gebruikt en ben nooit teleurgesteld. Nuttig. Delen. Reageer. Guido Dirkx 3. ik gebruik eweka als server voor mijn text en bin groepen echter ben ik alle artikelen vanaf 16-2 en eerder kwijt en kan deze ook niet meer terug halen bij eweka is er geen sprake van een storing o.i.d. is er iemand met het zelfde probleem ? of kan dit ook op een of andere manier te maken hebben met de actie's van stichting Brein BesteUsenet.nl heeft in totaal 907 beoordelingen voor Eweka. In totaal heeft BesteUsenet.nl 3509 beoordelingen. Dat betekend dat 26% van alle beoordelingen over Eweka gaat. Onze bezoekers geven Eweka gemiddeld 3.8 sterren. De gemiddelde score op BesteUsenet.nl is 3.9

Je bent lid geworden op Spot-net.nl Forums: 24 dec 2016, 21:01. Aantal berichten 62659 • Total topics • Aantal leden 43075 Ons nieuwste lid is Koenmarin 3. Eweka. Voor een supersnelle verbinding en lange retentie is Eweka een goede keuze. Met een eigen server netwerk van 600 Gigabit/s backbone en geen downloadlimiet kun je gebruikmaken van al je favoriete Usenet programma's. De retentietijd van Eweka is 4341 dagen, wat voor gebruikers een goede reden is om voor deze Usenet provider te kiezen Hallo Allemaal, Ik en een vriend hebben een probleempje met Eweka. Als je jezelf aanmeld bij Eweka, dan mag je maximaal Storing Vermoed je dat je internet, televisie of telefoon last heeft van een storing? Dat is niet fijn! Check even of er een storing is. Is er een storing? Internet & wifi Televisie Telefonie Mobiel Abonnement Vragen over je abonnement? Of wil je graag iets in je abonnement wijzigen.

Pagina 39- Het Grote Eweka Topic Usenet Providers. in het kader van de recente storing: ik vind dat Eweka de zaken goed voor elkaar heeft, en als er iets gebeurt dat ze hun klanten goed en tijdig informeren Gisteren werd het Eweka netwerk getroffen door een storing. Kort voor 17:00 uur ging het Eweka netwerk gisteren volledig plat, na 45 minuten was het netwerk weer in de lucht, maar niet veel later ging het netwerk nogmaals zo'n 20 minuten plat. Om.

ik gebruik Eweka al 7 jaren en ben uitermate tevreden over de veiligheid en service van Eweka. nog nooit problemen gehad met hun,en ze belonen trouwe klanten door de snelheid gratis te verhogen doet ook niet iedereen Eweka is een van de grootste payserver providers in Nederland. De usenet provider heeft tienduizenden tevreden klanten en beschikt over eigen serverparken. En, je kan een week lang een gratis usenet account testen, zonder verdere verplichtingen. Eweka de grootste usenet provider. Payserver betekent letterlijk betaalde server

Eweka storing melding usenet platform, blus apparatuur

Hoi, Welkom op het klanten helpen klanten forum van Ziggo. Spotnet installeer je op je computer en daar heeft Ziggo niks mee van doen. Maar je moet wel inderdaad een abonnement hebben op een newsserver en de newsserver van Ziggo is uitgeschakeld en komt ook niet meer teru Het werkt weer, kennelijk gisteren bijna gehele dag plat gelegen Eweka. Zal wel een storing geweest zijn. Anoniem 11 november 2012 02:10. Ben benieuwd welk pakket bij Spotnet je hebt en welke snelheid je haalt. Ik heb zo'n basispakket en wordt 4Mbps beloofd maar haal niet meer dan 280 kbps.

ya absoluut, heb vaak gebruik gemaakt van eweka. ComputronMaster 2006-01-04 13:22:24 UTC. Permalink. een hele goed, gebruik ze nu al bijna een jaar, heb meestal eerder een mail binnen dat er storingen zijn dan dat ik merk dat er een storing is. Raymond. Post by poppenhuisje is dat een goede payserver? groetjes petra. Guppie 2006-01-04 22:45. Een uitstekend usenet programma is Spotnet, met name voor beginners. Je hebt alleen een nieuwsserver nodig, daarna kan je direct zoeken en downloaden GOOSE VPN service is de betaalbare en klantvriendelijke online VPN in Nederland die jouw veiligheid op het internet garandeert Eweka retentie Usenet Access Network Services Eweka . Paypal, sms, 256-bit encryptie Prijs: Vanaf €7,00 per maand Bezoek Eweka. Eweka actuele storingen en problemen Allestoringe . De rechtbank in Haarlem heeft geoordeeld dat Eweka en Usenetter de gegevens van twee uploaders moeten verstrekken aan Stichting Brein

allestoringen.nl Realtime overzicht van storingen Problemen Wij helpen je verde Eweka Review Eweka is een usenet provider die jou de mogelijkheid geeft om eerst een proefabonnement af te sluiten. Eweka heeft een maximum van 3955 dagen retentie en ondersteunt SSL, hierdoor is je verbinding met de servers veilig. De servers van Eweka bevinden zich in Europa. Het delen van je account bij Eweka is niet toegestaan Eweka. Index » digital corner. actieve topics nieuwe topics. abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue maandag 23 april 2007 @ 13:46:35 #51. Askie. sphackr: Bij ons staat een account aan of uit, en niks er tussenin. maandag 23 april 2007 @ 13:48:42 #52. mcDavid. quote: Op donderdag 12. Ik heb alleen van eweka de nieuwsgroepen genomen maar ze zijn niet echt best ook de klanten service is slecht als je hun belt zit je een uur in de wachtstand en maak je geld over dan is het volgens hun niet over gemaakt tewijl je het zwart op wit van de bank heb dat het wel over is gemaakt en ik praat dan over 30 euro die dan zo weg is ik noem dit zelf oplichting wan een bedrijf als eweka en. telenetnews.eweka.nl - 81.171.66.10 Je mag hier 4 verbindingen maken en er is geen user of pass nodig, hij accepteert alleen verbindingen uit het telenet netwerk. Hij staat nog headers te vullen dus hij kan wat leeg lijken, echter met NZB's kan je gebruik maken van onze volle retentie

Eweka My Eweka

toch vreemd dat jullie allemaal een knooppunt bij eweka de schuld blijven geven, terwijl ik op 2e kerstdag tegen de avond bij mijn moeder via de adsl lijn 6x zo snel binnen haal dan op hetzelfde moment via UPC. Stel dat het probleem bij Eweka ligt, dan hebben de mensen die via ADSL inloggen geen probleem en de mensen die via UPC inloggen wel Bij mij klopt het ook niet meer. speedtest op UPC website nu 21,97 MB Eweka tussen de 250 en 300 k/sec via normale inlog methode tegen de 500 k/sec via SSL Vanaf januari kan ik hier op glasvezel aangesloten worden. UPC internet genomen omdat het nogal duur is via KPN glasvezel en een andere.. Eweka staat 8 verbindingen toe. Grabit dus ook ingesteld op 8. Spotnet ook ingesteld op 8. Als ik Spotnet instel op 2 of 4 of willekeurig ander aantal dan 8 dan geeft het dit probleem. Wat ik wil zeggen is dat het probleem niet in het aantal connecties zit Een erg nare storing die gelukkig niet lang heeft geduurd. Op dit moment zijn we bezig met een grote verhuizing van servers naar een ander datacenter. Tevens heb ik even getest met een Eweka 50 Mbit/s dagaccount. Deze heeft een constante snelheid van 5.8 MB/s Wij doen ons best om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen, echter deze is van een dusdanige aard dat wij nog geen ETA kunnen geven. Onze excuses voor het ongemak. Eweka Internet Service

Als het om de storing ging niet, ligt het aan het niet peeren is dat hun goed recht. Eweka's usenetdienst behoort niet tot het internet maar slechts tot een aardig beperkte subset (namelijk de peers van Eweka). Over de poort 25 uitgaand blokkade, ook hiermee zul je het volgens mij niet redden 08-06-2007 11:15 Grote storing netwerk: Door nog onbekende oorzaak is er een storing ontstaan in een van de routers. Dit heeft tot gevolg gehad dat de dhcp/caching nameserver onbereikbaar is geworden, waardoor internetten zo goed als onmogelijk was. Mede door deze storing is het news platform nog onbereikbaar

op de site van eweka geen storingen gemeld of dat soort zaken. alvast bedankt voor de info. Roger. Eweka is ook niet zo goed dit werkt beter news.aioe.org. Hoe kom je daar nu bij. Ik werk al jaren met Eweka en heb nog geen betere, kwaliteit/prijs verhouding, gezien. Kor 2011-02-22 22:00:46 UTC FREE Streaming Newsreader ★★★★★ Cheap Unlimited Usenet: 5Mbps €3.95 |60Mbps €6.95| 180Mbps €8.95 1500+ Retention Free Trial Ik heb zeer goede ervaringen, weinig last van takedowns, bij tweaknews, eweka e.d. veel meer. Daarnaast voor heel weinig geld een snelle verbinding en zelden of nooit storingen. Ook krijg ik na betaling binnen een uur toch nog een korting teruggestort die ik was vergeten in te vullen. Voor mij duidelijk, 1 van de beste tot nu toe Goedenavond, Vandaag een nieuwe spotnet versie geïnstalleerd, normaal gaat dit altijd foutloos echter nu na de upgrade is mijn downloadsnelheid ongeveer gereduceerd tot nul. Ziggo in combinatie met Eweka Grabit download wel via de normale snelheid Speedtest Ziggo geeft: down 206.2 Mbps Up 20,3 Mb..

Usenet storingen - Storingsoverzich

storing Ik heb nog steeds o % contact met eweka ook uitzending gemist kan ik niet kijken. Als ik speedtest doe ziet het er wel goed uit, ik snap er niets meervan!!! Modem en router opnieuw opgestart geen enkele verbetering, ik vid het zwaar k. Account. Inloggen; Registreren; settings; vergelijk items; Inloggen; Registrere Eweka Review Eweka is a Usenet provider that gives you the opportunity to have a trial account before purchase. Eweka has a maximum of 3955 days retention and supports SSL, this makes your connection to the servers secure. The servers of Eweka are in Europe. Sharing your account at Eweka is not allowed Place2Home storing. Het kan voorkomen dat Place2home offline is. Het is een website en niet zomaar een website. Er zijn vaak duizenden leden tegelijkertijd online, het is de grootste Nederlandse usenet website. Dan kan er natuurlijk wel eens wat fout gaan, waardoor P2H offline is. Langer dan een paar dagen is de website tot op heden niet. Ontdek tientallen reviews en ervaringen van Extreme Usenet klanten, vergelijk alle usenet pakketten en maak gebruik van kortingscodes en coupons

Eweka storing in Strijen? Actuele problemen storingen

242 consumenten hebben Eweka al beoordeeld. Bekijk hun ervaringen en deel die van jou! | Lees 181-200 reviews van in totaal 24 Eweka kan leuk adverteren met lange retentietijd, die halen echter nog sneller dingen weg dan Sunny, want dat was juist waarom er een paar jaar geleden iedereen bij Eweka begon weg te lopen. Vermoedelijk ook een reden voor hun om met andere diensten te beginnen en hun service te verbeteren (support via chat), de boel goedkoper te maken (vroeger was het 14.50 voor 100 mbit) enzo Ben je het eens met de sterrenscore van Eweka? Bekijk wat 303 klanten hebben geschreven en deel je eigen ervaring. | Lees 21-40 reviews van in totaal 30 Eweka. Index » klaagbaak. actieve topics nieuwe topics. abonnementen ibood.com bol.com Coolblue maandag 30 november 2009 @ 17:45:39 #51. PiRANiA All thinking men are atheists. Dag Google! maandag 30 november 2009 @ 18:14:24 #52. TC03 Catch you on the flipside Oh vandaar. Efaalka. Ten. Hierbij wil ik als trouwe klant (zeker 25jaar) mijn klacht indienen voor het stoppen van jullie service wbt spotnet. Heb hier altijd graag gebruik van gemaakt. maar nu werkt het niet meer. Wel steeds het abonament verhogen, maar steeds minder leveren. Al die jaren nog nooit een aanbieding gehad. Zod..

Discussieer of stel een vraag Verfijn resultate Uw nummer 1 Usenet provider! Wij zijn een nieuwe Usenet provider, ook wel payserver of newsserver genoemd. Onze visie is het betaalbaar aanbieden van Usenet toegang voor iedereen BesteUsenet.nl is dé Usenet vergelijker! De meest volledige Usenet vergelijker van het moment. Onze systemen zoeken altijd naar de beste Usenet Provider, daarom vind ook jij bij ons de provider die het beste bij jou past SpotLite is een lichtere versie van SpotNet en werkt dus gelukkig een stuk sneller. Waar SpotNet er de eerste keer uren over doet om alle spots te downloaden, is SpotLite razendsnel. Een nadeel is wel dat je SpotLite moet installeren, het is geen website maar programma We helpen je graag! Lees hier hoe je Spotify instelt en gebruikt. Lees alles over functies, hoe je problemen oplost en antwoorden op je vragen. Alles wat je nodig hebt om altijd van muziek te kunnen genieten. Voor luisteraars, artiesten, merken, ontwikkelaars en fans

Je geeft het zelf al aan; Het kan zijn dat de groep niet ondersteund wordt door ziggo. Het probleem is opgelost door 7.50 te doneren aan eweka. Edit: Storing/werkzaamheden? --> Informeren bij ziggo. [Voor 17% gewijzigd door mcsluis op 28-08-2009 15:32 GOOSE VPN is één van de nieuwste VPN-aanbieders op de markt. GOOSE VPN is een Nederlandse VPN service en scoort een 8.8. Bekijk onze GOOSE VPN review Wat is Spotlite? Spotlite 2.0 is een slank download alternatief voor Spotnet online.Spotlite heeft geen ingebouwde download functionaliteit maar wel meerdere NZB-knoppen zodat je via je favoriete NZB site en Usenet client kan downloaden.. Standaard RoyalBlue skin is voorzien van links naar de bekende NZB search sites, Google, IMDB, NLOndertitel.com en Moviemeter.nl Storing highwinds newsserver? - ZeelandNet Serviceforum www.zeelandnet.nl. Zeelandnet heeft voor zover ik het snap een storing in het autorisatie-proces. Elke minuut vragen wanneer het weer werkt gaat af van de tijd die ze aan het oplossen kunnen besteden News server caiway|Diverse » Usenet|Usenet en CaiWay/Delta, post hier je ervaringen en hulp vragen met betrekking tot nieuwsgroepen., Ik zit al jaren bij eweka maar nu hoor iik dat caiway ook een news server heeftMijn vraag is hoeveel dagen retentie hebben die en hoeveel lijntjes kan jegebruiken om te downloadenwie zit..

Eweka.nl storing vandaag? Actuele problemen en storingen ..

eweka.nl Based in the Netherlands offers unlimited Usenet access for a monthly fe SnelNL Usenet Affiliate worden? SnelNL Usenet Affiliate. SnelNL is niet verantwoordelijk voor derde partij content. © SnelN kwaliteit usenet provider met 1900+ dagen retentie gratis ssl en domeinnaa

Eweka site / usenet storing (opgelost

Versie 6.81 van NewsBin Pro is kort geleden uitgekomen. Met dit programma kunnen bestanden, zoals foto's, video's en programma's, van usenet worden gehaald GrabIt is a free application that enables you to easily find and download content from Usenet news servers. The familiar looking interface makes selecting and downloading files intuitive and easy Search the world's information, including webpages, images, videos and more. Google has many special features to help you find exactly what you're looking for Super snel usenet download! Neem een gratis proefaccount en stel TweakNews op de proef

• Lijngoot aansluiten op drainage.
  • Visual Steps Skype.
  • Peter R. de Vries opleiding.
  • Zoon Kamagurka.
  • Ethische waarden betekenis.
  • Makkelijke dingen tekenen.
  • Huis te koop limburg immoweb.
  • Be Live Collection Marrakech.
  • Broodsteen.
  • Soortelijk gewicht lava 8/16.
  • Petersen Kolumba k11.
  • Franse Bulldog grijs blauwe ogen.
  • Pathfinder enhance weapon.
  • Wasmachine motor windmolen.
  • Ragdoll dekkater.
  • Bullet kogel.
  • Sylvie Meis, Niclas Castello.
  • Letterzetter dennen.
  • Heerenlanden fotos.
  • Soorten taalontwikkelingsstoornissen.
  • Hbo politieopleiding 2 5 jaar.
  • A Walk to Remember Netflix.
  • Mover voor zware aanhanger.
  • Bruna winkels.
  • Olympia oude Griekenland.
  • No bake cheesecake Philadelphia.
  • Blauw kleur.
  • Cruise Dubai TUI.
  • Ravioli ovenschotel.
  • Hoofdpersoon Vijftig tinten grijs.
  • B FAST Belgium.
  • Veilingkosten woning.
  • Jeux gratuit PC.
  • Bilpijn na hernia operatie.
  • Besto reddingsvest kind.
  • Offline NT Password & Registry Editor Windows 10.
  • Houtribdijk wind.
  • Steiff beer.
  • Ziggurat Babylon.
  • Ringfoto tilburg.
  • Rapper Sjors familie.